dinsdag 31 maart 2009

Eén brug te veel...

Het nieuws bestaat dezer dagen enkel en alleen uit items over hoe de Antwerpse ring nu gesloten moet worden. Welke van de 4 trajecten gaat het halen en waarom? Omdat het het beste traject is of omdat de politiek het sowieso beslist?
Ik steek het niet weg, ik ben een fervente voorstander van de Lange Wapperbrug, en geen duizend ademlozen kunnen mij van het tegendeel overtuigen.
Eigenlijk vraag ik mij af waar jullie's voorkeur, als trouwe lezer van deze krant, naar uitgaat. Doe voor één keer de moeite om hieronder op de tekst "reageer" of "reacties" te drukken en kom uit voor Uw mening. Dames en heren politici en mandatarissen, ook U daag ik uit om hier eerlijk voor Uw persoonlijke mening uit te komen.
Ik ben benieuwd...

1 opmerking:

  1. Een oproep die niet veel zal uithalen, Rudy. Je moet mensen verzamelen, een actiecomité oprichten en vervolgens iedere burger die voorheen enkel met zijn eigen zaken bezig was de oren van het lijf zaniken en dan met een bende lijsten van onder andere diens handtekening voorzien het hogerop gaan zoeken.

    Dat ik zelf een voorstander van Lange Wapper ben, dat weet je al langer. Nu nog anderen die ook hun pro-stem willen laten horen en we zijn misschien vertrokken voor wat tegenwicht tegen de hun eigen referendum boycottende 'actievoerders-met-pruillip'. Ik kan ze niet anders omschrijven.

    BeantwoordenVerwijderen