zondag 8 maart 2009

Besparingstip...


Het zijn dure tijden en het is crisis voor iedereen. Bovendien is het op belastingsgebied niet gunstig in Antwerpen, omdat wij één van de duurste steden van België zijn.

Hier en daar wordt er al eens een abonnementje van één of ander tijdschrift opgezegd, maar... als U echt wil besparen, stuur dan onderstaande brief naar de belastingsdienst. Dat zal U jaarlijks een serieuze besparing opbrengen...


Aan de F.O.D. Financiën

Belastingen en Invorderingen

Italiëlei

2000 Antwerpen



Geachte mevrouw, meneer,


Hierbij wil ik u laten weten dat ik mijn abonnement op uw 'diensten' op wil zeggen.

Na een jarenlang lidmaatschap is mij gebleken dat de voordelen duidelijk niet opwegen tegen de nadelen.De kosten van het lidmaatschap zijn doorgaans erg onvoorspelbaar en eerlijk gezegd, ik heb het meestal ook te druk om de door u toegestuurde lectuur, die veelal niet echt duidelijk is en bijzonder veel tijd en energie vergt, door te nemen.

Mede hierop gelet lijkt het continueren van een dergelijk abonnement, in deze toch al dure tijden voor mij eigenlijk ook niet langer zinnig. ’t Is crisis voor iedereen nietwaar?

Hierbij verzoek ik u dan ook vriendelijk mijn gegevens per direct uit uw bestanden te verwijderen en mij niet langer te vervelen met uw van-ver-herkenbare enveloppen.Eventueel toch nog toegestuurde facturen voor de periode na 01-04-2009 zullen dan ook niet meer worden voldaan.


Met vriendelijke groeten,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten