zaterdag 9 mei 2009

Bel me, schrijf me...niet!!!!

Bijna 300 columns hebben we nu geschreven, uiteraard de ene al wat beter dan de andere. Op sommige kregen we feedback van de lezers en op andere totaal niet. Niet dat we daar echt wakker van liggen, maar weet wel dat vele zaken die we hier (uiteraard serieus aangedikt) aangeklaagd of -gekaart hebben vrij vlug tot een oplossing hebben geleid. De stad Antwerpen gaat nu zelfs alle graffiti, zelfs bij particulieren, gratis verwijderen. Aan een herziening van het terrassenbeleid, ingedeeld per zone, wordt gewerkt en zo zijn er nog wel enkele kleine zaken.
Begin deze week schreef ik hier het verhaal van Ellen Dries. Ik liet haar haar verhaal doen, checkte één en ander van wat ze vertelde en maakte er een column van, vertelde het op de Grensverleggende Podcast én er kwam respons op. Op zich geen probleem, want het is nu net de bedoeling dat een discussie geopend wordt.
Maar... Het is wel de bedoeling dat de discussie gevoerd wordt hier op het internet, niet telefonisch, niet per mail. Wij zijn een kleine redactie en wat we gisteren meemaakten is onhoudbaar, onophoudelijk telefoon, onophoudelijk mails, dit kan dus niet!!!!
Gebruik dus aub de normale kanalen, enne... je moet goede redenen hebben om van mij excuses te ontvangen, ik laat me niet beledigen in m'n eigen, ongesubsidieerde krant en van een kwaliteitsloze krant worden er nooit meer dan vijf miljoen bladzijden gelezen.
Voila, het is er af. Morgen terug een "normale" column...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten