zondag 12 april 2009

Niets is nog minder dan weinig...

Normaal wordt verwacht dat ik dagelijks een column schrijf over de Antwerpse politiek, over typisch Antwerpse gebeurtenissen of over het Antwerpse leven van alledag. Normaal al geen gemakkelijke taak, omdat ik dat column moet baseren op het nieuws van de dag, dus ergens moet ik steeds een keuze maken.
Wanneer er echter, zoals U wellicht zult gemerkt hebben, géén nieuws is, wordt die taak uiteraard nog moeilijker. Onze Antwerpse politici zijn in verlof of zijn volop bezig hun verkiezingscampagne voor het Vlaams of het Europees parlement voor te bereiden, of de campagne van anderen te boycotten. Alle komende evenementen zijn aangekondigd en er zijn geen nieuwe te bespreken. Gelukkig bleef Antwerpen gespaard van rampen en ander onheil, dus... kan ik het hier moeilijk hebben over:
  • het goede weer, want dat hebt U zelf kunnen vaststellen.
  • de drukte in Antwerpen, want dat is normaal in een mooi paasweekend.
  • de paasboodschap, want ik ben athëist
  • de man die ik gisteren voor zijn venster in zijn blote kl..ten zag staan koken, want dat heeft geen nieuwswaarde.

Rest mij dus eigenlijk niets anders dan U een prettig paasweekend te wensen en te hopen dat er vandaag in Antwerpen meer te beleven valt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten