zaterdag 24 mei 2008

Kortingboekjes voor de Sinksenfoor.

Vandaag pakt de weekendeditie van de Gazet van Antwerpen uit met een wedstrijd. Via deze wedstrijd zijn 1000 kortingboekjes voor de Sinksenfoor te winnen, elk met een waarde van 10,-€.

Je moet er natuurlijk wel voor naar hun site surfen én u registreren. Op die manier kunnen ze u nadien uiteraard bestoken met al dan niet gewilde commerciële boodschappen.

Eerlijk gezegd vind ik het een beetje een flauwe, om niet te zeggen zéér flauwe aktie van GVA. Ik had van Dé gazet van 't stad méér verwacht.
Waarom dan?? Wel, diezelfde "kortingboekjes" staan al bijna twee maanden op http://www.antwerpsegilde.be/sinksenfoor.html. Inderdaad, onze eigenste site. Gewoon afdrukken en meenemen naar de foor, zonder registreren, zonder wedstrijd of andere flauwekul. Ik zet als voorbeeld er eentje in dit artikel.

Best leuk eigenlijk, GVA voor zijn en dat zonder voorwaarden. Ik voel mij een beetje als David zoals in het bijbelse verhaal "David en Goliath".


Geen opmerkingen:

Een reactie posten