zondag 26 juli 2009

Sex in the city...

Het is zo stil op nieuwsvlak, dat ik gisterennamiddag bij God niet wist waar ik het vandaag zou over hebben in mijn "Woord van de redactie", tot... ik gisterennamiddag met mijn vrouw mee boodschappen ging doen in Delhaize in de Nationalestraat, laat ons zeggen vlak achter de hoek.
Het was zéér goed weer (wat wil zeggen dat het niet regende en een Milletvest wat warm zou geweest zijn) zodat we, bij het terugkomen van de boodschappen, niet recht naar huis konden en nog een terrasje meepikten op de Vrijdagmarkt. We installeerden ons knusjes op het terras van Café Corso, zodat ik direct en ongehinderd zicht had op het plein.
Vrij vlug viel mij een koppeltje op dat zich op het plein op een bank had geïnstalleerd. Haar schat ik ongeveer 24 à 25 jaar. Een Gotick-type, met ravenzwart, halflang haar, netkousen en een jeans minirok aan, iets groter dan een kinderzakdoek, en tamelijk goed voorzien van poten en oren, als U begrijpt wat ik bedoel. Hem schat ik maximum 18 jaar. Een magere slungel, type "gespierde fietspomp" met lang sluik haar.
Het begon met wat speelse kussen, waarbij zij duidelijk het initiatief nam, en na enkele minuten waren ze elkaars amandelen al aan het kuisen. Enfin, niets abnormaals, we zijn ook jong geweest en deden dergelijke dingen ook al eens in het openbaar, daarbij zure blikken trotserend van passerende ouderlingen (infeite veertigers en vijftigers, maar ja, toen in ons ogen...).
Na wat aanwijzingen van haar zaten al vlug zijn gretige handen onder de blouse en werd een beetje stuntelig de bh geopend, zij het wel onder de kleding. (Enfin, ook niet abnormaal. Zie uitleg hierboven over "we zijn ook jong geweest...")
Toen hij echter even later ook in haar slip op verkenning ging en zij dringend wilde weten waarom zijn portefeuille begon te spannen, besefte ik dat ik net mijn derde Tripel op had en dringend naar huis moest om patatjes te schillen en vlees te gaan bakken. Want zeg nu zelf, een mens leeft niet van brood alleen...
N.B.: Dit is geen fantasieverhaal. Op de Vrijdagmarkt ziet een mens al eens iets.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten