vrijdag 6 juni 2008

Een nieuwe en verfrissende lay-out

Ik ben precies 25 minuten te laat om het redactiewoordje van donderdag te schrijven. Waarschijnlijk ligt het aan de A-diploma-uitreiking op de B2B-beurs vandaag. Niet dat ik mijn telaatzijn in de schoenen van Frank Geudens wil schuiven, ver van, maar... niettegenstaande ik die persoon niet zo goed kende knaagt een bepaald nieuwsitem dat ik vandaag hoorde aan mij.
Namelijk dat m'n collega A-Diplomahouder Ivo van Seters, die samen met deze webkrant het peterschap van het A-Icoon nummer 1, de kathedraal, op zich had genomen, in Spanje is overleden.
Ik wens bij deze zijn familie dan ook veel sterkte toe in deze droeve dagen.
Een tweede reden voor het "telaatzijn" is het feit dat ik (andermaal) de lay-out van deze webkrant aan het bijwerken ben. Enkele bladzijden staan reeds in een nieuw kleedje, de rest volgt één dezer dagen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten