
Anders is het natuurlijk met de collega’s van de papieren dagbladpers. Die krant moet dagelijks gedrukt en verkocht worden en moet liefst ook wat inhoud hebben. Dus,… bij gebrek aan nieuws worden oudere items terug opgerakeld en in een ander kleedje gestoken. Van een Antwerps item zoals “KAAiLAND” worden er twintig artikels gesponnen door elk evenement in een apart item met een aparte titel te schrijven.
En, als er dan niet genoeg papier door de persen rolt, dan gaan sommigen zich gaan verlagen tot een “Dag Allemaal”-niveau. Opeens wordt alles nieuws. Doorblader de papieren kranten van vandaag maar eens kritisch:
Een hoop speculaties over OPEL Antwerpen, niettegenstaande men voor 28 februari niets zinnigs kan vertellen.
De villa van Jean-Marie Pfaff staat te koop. Te groot geworden? Financiële problemen? Wie heeft daar in godsnaam zaken mee of de Pfaff’s financiële moeilijkheden hebben of niet? En welke debiel interesseert zich daar voor?
Het gebruik van de rode knop op televisie. Niets meer of minder dan verdoken reklame voor de digitale televisie.
En dan, top of the bill: Het kortwieken van het schaamhaar van Madonna. Wie interesseert zich in hemelsnaam over de lengte van het schaamhaar van een overjaarse, drug-, drank- en manverslaafde zangeres.
Laat ons het dan maar over normale, Antwerpse onderwerpen hebben, in plaats van over het schaamhaar van Madonna…
En toch,… wedden dat de titel en de foto van deze column meer lezers aantrekt dan normaal?
te gek
BeantwoordenVerwijderen